Una seixantena de persones visita Falset en el marc de la campanya Barris Antics. Molt per oferir, molt per descobrir
![](https://www.falset.org/sites/default/files/noticies/imatges/img_8540.jpg)
Falset va rebre el passat dissabte els guanyadors de la campanya comercial Barris Antics. Molt per oferir, molt per descobrir, que s’ha dut a terme a una trentena de poblacions catalanes.
Una seixantena de persones van poder gaudir d’una intensa jornada a la capital del Priorat. Durant el matí van poder visitar, entre altres, el celler modernista de Falset, on van fer un tast del seu famós vermut, i el campanar, una visita que es va arrodonir amb un tast de vins a càrrec del Celler Pascona. En aquest sentit, la visita i tast al campanar de Falset, la primera d’aquestes característiques que es feia, és una activitat que l’Ajuntament vol promoure a partir dels pòxims mesos.
A la tarda, el grup va poder visitar el Castell de Falset-Museu Comarcal, que s’inaugurava aquest mateix dissabte, un equipament que convida a la descoberta històrica i cultural del territori de forma amena, immersiva i interactiva. La resta de la jornada, de lliure disposició, va ser aprofitada en molts casos per gaudir de les Festes de Santa Càndia, en honor a la patrona de Falset, que se celebraven durant el cap de setmana.